Het belangrijkste element van je branding is zonder twijfel je logo. Een logo moet opvallen, duidelijk weergeven waar je bedrijf voor staat en ook nog eens leesbaar zijn over verschillende media.
We bespreken eerst jouw noden en inspiratie voor we aan de slag gaan met een eerste ontwerp. Vervolgens maak ik verschillende voorstellen waarna we in enkele correctierondes uit komen op jouw nieuw logo.
Daarnaast zijn kleurengebruik, lettertypes, visuele elementen en gebruik van stock fotografie aanvullende elementen die je branding aanvullen. Het consistent gebruik van deze zaken op website, naamkaartjes, folders, reclamedrukwerk,… is erg belangrijk voor de ontwikkeling van uw merk.
Enkele projecten
CAPHITEC
Voor een internationale business consultant deden we de herwerking van zijn logo, bouwden we de huisstijl verder uit en ontwikkelden we een compacte maar professionele website waar de klant zelf nieuwsberichten en nieuwe projecten op kan plaatsen….
Lora
Ben je op zoek naar een compleet nieuwe look of eerder enkele stuks om jouw kleerkast op te vullen? Bij Lora ben je aan het juiste adres voor een gevarieerd assortiment aan dameskledij, accessoires & schoenen. Bij Dsigner…
Pak’et Training center
Wanneer Coach Ruben een eigen trainingcenter start, schakelt hij uiteraard de hulp van Dsigner in 😎. Samen ontwikkelden we een krachtig logo en een eenvoudige website. Het logo en de huisstijl werden daarna door ons verder verwerkt…
Coach Ruben
Voor de energieke personal trainer Ruben ontwierp ik een dynamisch logo en bijpassende visitekaartjes. Branding Het logo van Coach Ruben bestaat uit een lijntekening van een dumbell, gebaseerd op een kattenpoot die hij zelf aanleverde.
Notariaat Dehaene – Balcaen
Voor het notariskantoor Dehaene – Balcaen in Gent ontwierp ik een luxe naamkaartje op een stevig,licht-gebroken wit papier en het logo in blinddruk uitgedrukt uit het papier zodat er een reliëf ontstaat aan de voorkant.
OS Branding
Doorheen de jaren is de huisstijl van OneSpan, Vasco Data Security en MyDigipass meerdere keren vernieuwd, waardoor ik mocht meewerken aan verschillende re-branding projecten, steeds met een internationaal team of extern mediabureau. De huisstijl werd daarna dagelijks…